Monday 18 July 2011

sakit . . . .

assalamualaikum........... saya rasa sangat sedih kerana teringat pada ayahanda dan ibunda di rumah....


apa khabar agaknya lah mereka.... sihat mungkin.... rindu sangat =(


ingin saya menyatakan pada mereka ... "atta, mak...saya tak sihat......" pasti dengan segera mereka akan memikirkan sesuatu untuk hilangkan kesakitan saya.... sama ada membawa saya ke klinik... membuatkn bubur... atau apa sahaja....


tiba2 saya teringat....akankah saya mampu untuk menjaga mereka sebagaimana mereka telah menjaga saya....


dapatkah saya menggembirakan mereka??? atau kesedihan yang akan saya berikan pada mereka??


Ya ALLAH......... sesekali pun saya tidak pernah terfikir untuk mengabaikan mereka saat mereka dalam kesusahan.... jagala hati ini Ya ALLAH daripada berfikirikan lain Ya ALLAH....


sesusah manapun...saya tetap mahu menjaga mereka sebaik2nya..... saya sangat menyayangi mereka Ya ALLAH..... sempatkan lah saya untuk menjaga mereka..... AMIN...................

No comments:

Post a Comment